گرین سیل با چه هدفی فعالیت می کند؟
هدف ما حذف و یا کاهش نگرانی کاربران برای اطمینان از کیفیت و قیمت خرید خود ، ما میخواهیم بهتر کالاها رو با بهترین قیمت جمع آوری کرده و به شما ارائه کنیم .
چطور می توان از تخفیف های روزانه مطلع شد؟
برای این منظور کافیست در بخش "اطلاع از تخفیف های جدید" که در فوتر سایت قرار دارد ایمیل خود را وارد کنید.
چگونه در سایت عضو شوم و سفارش خود را ثبت کنم؟
برای این کار کافیست از بخش "ورود یا ثبت نام" که در هدر سایت قرار دارد وارد شده و فرم عضویت را پر کنید ، پس از عضویت کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه می کنید و با انتخاب "نهایی سازی سفارش" به بخش ثبت اطلاعات جهت ارسال سفارش منتقل می شوید (لطفا در وارد کردن آدرس و کدپستی خود دقت کنید تا سفارش بدون وفقه در کوتاه ترین زمان بدستتان برسد) .
چطور سفارش خود را پرداخت کنم؟
پس از ثبت اطلاعات به بخش پرداخت سفارش منتقل می شوید و با انتخاب گزینه ی پرداخت آنلاین به درگاه پرداخت شاپرک منتقل شده و با تمامی کارت های عضو شتباب می توانید وجه سفارش را پرداخت کنید.
آیا محدودیت زمانی برای ثبت سفارش دارم؟
خیر ، در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی روز های هفته شما می توانید سفارش خود را ثبت کنید ، سفارش هایی که در خارج از ساعات اداری (از ساعت 17:30 الی 9 صبح) ثبت شده باشند در اولین ساعات کاری روز بعد در دستور بررسی و پردازش قرار خواهند گرفت.
چگونه میتوانم از وضعیت ارسال سفارش خود مطلع شوم؟
پس از ورد به سایت میتوانید از طریق گزینه ی پروفایل کاربری به بخش سوابق سفارش رفته و در آنجا جزئیات سفارش های خود و همچنین وضعیت ارسال آن ها را مشاهده کنید.
هزینه ی ارسال سفارش از طریق پست چگونه محاسبه می شود؟
محاسبه ی هزینه ارسال سفارش های پستی از طریق سامانه ی نرم افزاری که شرکت پست در اختیار ما قرار داده است و به صورت آنلاین انجام می شود و مبنای محاسبه ی آن وزن مرسوله و شهر و استان مقصد می باشد.
چنانچه پاسخ سوال خود را یافت نکردید می توانید از طریق بخش تماس با ما سوال خود را برای ما ارسال نمایید.